Een stukje verder 2 - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Een stukje verder 2 - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Een stukje verder 2

Blijf op de hoogte en volg Tonny

04 November 2014 | Myanmar, Rangoon

In Bago hebben we eerst een klooster bezocht. Daar op het gemak rondgekeken en nog even gepraat met een monnik. Toen naar verschillende tempels en Boeddha's gegaan. In Bago was het nog steeds ongeveer 40 graden met een zeer hoge luchtvochtigheid.

Vandaag hebben we eigenlijk alleen maar in de bus gezeten, een reis van 13 uur hebben we gemaakt vandaag. In Kalaw, waar we nu zijn is temperatuur overdag 20 graden, en 's nachts wat kouder. Morgen stond een wandeltocht gepland, maar het heeft hier vandaag erg hard geregend, dus het is erg glad en modderig, dus we gaan niet. Er is hier verder genoeg te zien en te doen, dus ik vermaak me wel.

Over het eten
Het eten is een combinatie van Thais, Indiaas en Chinees, smaakt goed dus. Ik drink er Birmees (grote fles) of Thai (blikje) bier bij.

Verder is het internet erg slecht. Het uploaden van foto's gaat helemaal niet, dat doe ik wel na de vakantie. Ik ben al blij dat ik een verslag kan plaatsen.....

De groep is erg gezellig.

Groetjes en tot een volgende keer
Tonny

• 04 November 2014 - 18:24

Pieter EnAnny:

Hoi Tonny

Het temperatuur verschil is erg groot van 40 naar 20 graden
    Jammer dat het geregend heeft Die wandeling door de dorpen was ook erg mooi ,maar er zijn nog zo veel mooie dingen .
    Geniet er maar van , en leuk dat jullie een gezellige groep hebben .
    Heel veel groetjes van Pieter en Anny

• 04 November 2014 - 19:21

Diny:

Hallo Tonny,

als eerste ben ik blij dat het een leuke groep is.
    Zeker als je er 13 uur mee in een bus zit met de nodige obstakels op de weg ivm de regen etc.
    Maar het klinkt weer erg indrukwekkend. Genieten!! Tot de volgende mail.
    Met vr. gr. Diny

• 04 November 2014 - 19:27

Rianne:

hoi hoi,

En gelijk al antwoorden op mijn vragen bij na ik nu zie het volgende bericht.... handig om alles in volgorde te lezen :-) . Fijn dat het een leuke groep is en lekker dat eten, klinkt helemaal okee!
    geniet er maar lekker van je verdient het!
    Liefs uut Goes van ons.

• 05 November 2014 - 21:13

Petrie:

Hoi Tonny,

Leuk leesvoer voor ons weer hoor. Jammer dat het met de foto's niet lukt want nu moeten we even wachten voor je weer thuis bent.
    Hier gaat het verder lekker door. Rian heeft de sleutel en is natuurlijk tijdelijk weer verhuisd. Met de vogeltjes gaat het goed, geen ei meer gezien!! haha
    Fijn dat het een leuke groep is hoor, de reisleider ook oké?
    Geniet er van daar en ik ga weer uitkijken naar je volgende bericht.
    xxx

• 06 November 2014 - 13:05

René:

Ha die Tonny

Dus het weer is nat, heet, warm en klef. Op nat na,,,,lekker weertje dus.
    Jammer van de foto's, maar het was te verwachtten dat daar nog geen glasvezelkabels in de grond liggen.
    Het is fijn te lezen dat het een leuke groep is,,,,je kunt het ook anders treffen, nietwaar.
    Tonny heel veel (kijk)plezier

Groet René en Liesbeth