Eindelijk internet 2 - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Eindelijk internet 2 - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet 2

Blijf op de hoogte en volg Tonny

21 November 2014 | Myanmar, Rangoon

De eerste is tot mijn grote verbazing geplaatst...

In Bagan waren we 2 dagen. De eerste dag zijn we met 3-en gaan fietsen van pagoda's naar pagoda's. Er zijn er duizenden hier, overal waar je kijkt. We hebben een aantal mooie gezien, 's middags zijn we vanwege de hitte terug naar het hotel gegaan en hebben wat gezwommen (jawel, alweer zwembad). De volgende dag zijn we met dezelfde 3 met een taxi naar wat verder gelegen stupa's gegaan, lekker relaxt, vooral omdat het zo heet is. We hebben 's middags weer een break genomen om te zwemmen en zijn aan het einde van de middag nog een pagode gaan bekijken en daarna een andere beklommen om de zonsondergang te bekijken.... Wolken!

Gisteren hebben we weer de hele dag in de bus gezeten naar hier. Vanmorgen zijn we met 7-en in een pick-up naar de Boeddha met de bril gegaan, wel grappig. Daarna in de stad naar een enorme gouden stupa en een enorme zittende Boeddha. Vanmiddag verder wat gerelaxt.

Morgen rijden we verder naar Pathein.

Groetjes van Tonny

• 21 November 2014 - 18:23

Ilse:

Hoi Tonny,

Fijn om.weer iets van je te horen.
    Je hebt wel een lekker actieve vakantie,veel fietsen,wandelen en zwemmen.Heerlijk!
    Geniet nog van je laatste week.

Groetjes Ilse

• 21 November 2014 - 19:55

Pieter En Anny:

Hoi Tonny

Leuk al je berichten te lezen ,het is een actieve vakantie met lekker weer
    Wij hebben de foto album er ook weer bij gehaald en de reis helemaal gevolgd
    Geniet nog van de laatste week ,en wij zijn benieuwd naar al je verhalen
    Groetjes Pieter en Anny

• 22 November 2014 - 10:10

Petrie:

Heerlijk om weer wat te kunnen lezen nu het internet het doet daar. Van de andere kant is het al fijn dat het ergens even lukt want dat was nog maar de vraag hé.
    In ieder geval heb je de afgelopen weken al weer erg veel gezien en gedaan dus er zullen weer volop foto's en verhalen zijn bij thuiskomst.
    Hier gaat het zijn gangetje allemaal. Appartement van Rian gaat er steeds beter uit zien en begint ook op te schieten nu. Frankelieze is oma geworden van een kleindochter, ongeveer twee weken eerder dan gepland maar ze doet het goed. Maandag gaan we naar de fotograaf om de vier generaties goed vast te laten leggen. Dat was het nieuws van hier wel weer zo'n beetje.
    Geniet nog van je laatste week daar en we spreken elkaar snel bij thuiskomst.
    xxx en de groetjes van iedereen hier

• 22 November 2014 - 11:44

Monique:

Klinkt weer goed allemaal Tonny. Geniet van je laatste week en benieuwd naar de uitgebreide verhalen en foto's. Goede terugreis straks : ) Groetjes uit Apeldoorn.

• 24 November 2014 - 09:34

Peter En Rianne:

hoi hoi, weer een berichtje zo te lezen is het een geweldige reis voor jou veel stupas en Boeddhas super ! Wat eten jullie zoal en waar gaan jullie, net als wij in de kleine restaurantjes eten of meer in de grotere? Of wat is er , zijn er wel kleine restaurantjes? Nou ik hoor het wel als je weer thuis bent, nu nog even lekker genieten van het avontuur! we spreken elkaar snel!