Heel veel beestjes - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Heel veel beestjes - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Heel veel beestjes

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

23 Oktober 2023 | Zuid-Afrika, Hazyview

Sinds de vorige keer zijn we een hike gaan maken in Milwane Wildlife Sanctuary. Het was die dag 32 graden, dus bloedheet. De wandeling ging veel over open vlakte. Maar we liepen zomaar langs kuddes zebra’s en impala’s. We zagen ook nog een krokodil en veel vogels. Hier zaten geen gevaarlijke dieren verder. Toen we terug waren moesten we ons vocht en suiker aanvullen dus er gingen heel wat colaatjes doorheen. We zagen daar nog een wild zwijn met 2 kleintjes en prachtige hagedissen.

gisteren begon de dag mistig en koud, maar het werd steeds beter. We zijn gisterenmiddag al door het Krugerpark gegaan en zagen olifanten, een hyena, krokodillen, nijlpaarden, allerlei vogels, zebra’s, heeel veel impala’s en andere hertsoorten. We sliepen in het plaatsje Hazyview.

vanmorgen om 4 uur ging de wekker, we moesten om 5:15 aan de ingang van het Krugerpark zijn. Daar stapten we over op jeeps om door het park te gaan. We zagen weer zoveel dieren waaronder ook vechtende nijlpaarden, 4 leeuwinnen die vlak naast onze jeep liepen, een grote kudde olifanten die voor onze jeep overstak. Het was een fantastische dag. Om 4 uur waren we weer bij ons hotel.

groetjes

tonny

• 24 Oktober 2023 - 15:38

Sjef & Bep:

Mooie foto's en tekst Tonny en prachtig weer. Geniet van al het moois.

• 25 Oktober 2023 - 11:44

Cathy:

Wat fantastisch dat je zoveel dieren hebt gezien.

alvast een goeie terugreis!