Vulkaan - Reisverslag uit Matagalpa, Nicaragua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Vulkaan - Reisverslag uit Matagalpa, Nicaragua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Vulkaan

Blijf op de hoogte en volg Tonny

04 November 2015 | Nicaragua, Matagalpa

Hola,

De salsa-les was aan de meesten van ons niet besteed, we bakten er niet veel van. Daarna wel lekker gegeten.

Vanmorgen zijn we vertrokken vanuit Granada. We zijn gestopt in Massaya. Daar even door het stadje gelopen en daarna naar de vulkaan gegaan. Het is een werkende vulkaan, dus een diep gat waar stinkende rook uitkomt. We hebben wat foto's gemaakt en zijn toen om een nabij gelegen uitgedroogde krater gaan lopen. Mijn benen zagen er al niet uit met al die muggenbultjes, nu zitten er allerlei rode zigzag krassen bij van alle struiken. We zijn verder gereden naar Matagalpa en daar vlakbij logeren we in huisjes bij een koffieplantage. Het is hier wat kouder, maar dat ook wel even lekker. We zitten nu aan een biertje, (geen cocktails helaas) en gaan dadelijk eten.

Groetjes
Tonny

• 04 November 2015 - 07:49

Diny:

Dus geen salsa!!? Helaas! Maar verder weer het nodige gezien begrijp ik.
    Wat de beentjes betreft, gaat wel weer over als je thuis bent!
    Blijf genieten van alles om je heen, wat je ziet en meeneemt in gedachten naar huis. Het word weer een blijvende herinnering voor altijd.
    Met vr. gr. Diny

• 04 November 2015 - 20:30

René Van Mier:

Ach Tonny, wij blanke mensen moeten het niet proberen om zulke dingen te doen,,,,we zijn gewoonweg niet zo soepel in de heupen.
    Ut was denk ik wel weer een hele klim om naar die vulkaan te zien?
    Enne,,,je moet het biertje van het land gewoonweg proeven,,,ze zijn vaak verrassend lekker, zeker bij warme zwoele avonden.

Groet René

• 04 November 2015 - 21:56

Petrie:

Hey Tonny,
    Gaat goed daar he...elke dag internet en berichten had ik zelfs niet verwacht!! Gaaf hoor om al je spannende verhalen weer te lezen en er zelf regelmatig foto's bij te zien.
    Je hebt al heel wat gezien en bent nog niet eens op de helft....dat beloofd nog wat hoor...
    Je benen goed insmeren dan komen die wel bij.
    Hier gaat alles lekker door. Het contract voor Veghel is inmiddels getekend dus het gaat echt door op de 15e. Voor het ophalen laat ik je op tijd iets weten via de app en sms dus zet maar wel meteen je telefoon aan als je geland bent.
    Heel veel liefs van ons, xxx