Dagje stad - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Dagje stad - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Dagje stad

Blijf op de hoogte en volg Tonny

03 November 2015 | Nicaragua, Granada

Hola,

Een heerlijke, gruwelijk warme, dag in Granda. We (kamergenoot en ik) zijn op tijd opgestaan en na het ontbijt naar de begraafplaats gelopen. Daar was het druk met mensen die de graven gingen schoonmaken, bloemen leggen etc. Er was overal muziek, stalletjes met bloemen, eten en drinken. Best wel een gezellige boel eigenlijk.

Verder hebben we enkele kerken bezocht, een fort, een klooster, een markt en enkele terrassen. Ze hebben hier de hele dag "happy hour" met cocktails (2 voor de prijs van 1) en dat smaakt me goed. Ik zal wel moeten afvallen na de vakantie met al die cocktails en calorierijke gerechten hier (veel kaas). Maar voor nu smaakt het me heerlijk!
Vanavond hebben we een salsales.... Dat wordt wel lachen, denk ik.

Groetjes van
Tonny

Nog als aanvulling op gisteren: we zijn naar een sigarenfabrieken geweest wn daar konden we een dikke en dunne sigaar proeven. Dat heb ik gedaan, maar ik heb niets gekocht en ga nu niet aan de sigaren, hoor!

  • 03 November 2015 - 09:26

    Ilse:

    Hoi Tonny,

    Zo te horen heb je het super fijn,alweer veel.gezien.
    Tussendoor lekker cocktailtje,heerlijk eten,van alles bekijken,relaxed zwemmen en ook nog een sigaartje erbij(haha).Groot gelijk,lekker genieten.
    Ons Linda vermaakt zich ook prima in Chicago,heeft het alleen de eerste twee dagen zonder haar koffer moeten doen.Inmiddels is haar koffer netjes door de luchthaven afgeleverd.

    Groetjes Ilse

  • 03 November 2015 - 13:35

    Trudy:

    Hoi Tonny,

    Dat was weer een super gezellige dag zo te lezen.
    Lijkt wel een braderie i.p.v. een begraafplaats.
    Gezellig een drankje en een hapje en straks los met de heupjes tijdens de salsales.
    Afvallen is voor latere zorg. Nu nog lekker genieten.

    Groet Trudy

  • 03 November 2015 - 20:33

    René Van Mier:

    Hai Tonny

    Tja, de doden vereren doen ze beter als wij.
    Hé,,,ik ben trots op jou dat je hebt getokkeld,,,,met hoogtevrees net als ik.

    Groet René

  • 03 November 2015 - 21:12

    Ellen:

    Dat wordt schudden met die heupen.
    Jammer dat we het niet kunnen zien.

  • 03 November 2015 - 23:17

    Linda :

    Haha ik ben heel benieuwd hoe de salsales is gegaan!! Groetjes uit het zonnige Chicago
    Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Tonny

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 128350

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2023 - 26 Oktober 2023

Zuid Afrika, Swaziland en Lesotho

12 Oktober 2020 - 31 Oktober 2020

Nederland

02 November 2019 - 01 December 2019

Ethiopië

19 Oktober 2018 - 12 November 2018

Ecuador en Galapagos

11 November 2017 - 03 December 2017

Zuidwest India

07 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Het land van de rijzende zon

24 Oktober 2015 - 23 November 2015

Van Costa Rica naar Guatamala

30 Oktober 2014 - 28 November 2014

Boeddha's en tempels

Landen bezocht: