Onderweg - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Tonny

25 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Houston

Hallo allemaal,

Vanmorgen is de reis dan eindelijk begonnen!
Om 5 uur vanochtend heeft John me opgehaald en zijn we naar Schiphol gereden. Daar aangekomen kon ik meteen inchecken en gelukkig werd de bagage doorgelabeld naar San José ( nu nog afwachten of die daar ook is....).
Om 11.10 uur zijn we vertrokken en ik heb meteen de 3 andere alleenreizende vrouwen ontmoet. Gezellige meiden!
We zijn met United Airlines in 10 uur gevlogen naar Houston. Errug chagrijnig personeel en weinig te eten... In die 10 uur alleen een lunch en een snackje.
Om 14.39 uur (Amerikaanse tijd, 7 uur vroeger dan bij jullie) zijn we geland op Houston en ruim 2 uur later (!) waren we pas door de douane. Een chaotische bende is dat hier. Hierna hadden we wel een drankje verdiend en zijn we met z'n vieren ergens wat gaan drinken. Het is nu inmiddels 17.45 uur en we zitten nu lekker onderuit gezakt tot het weer tijd is om te boarden, om 20.45 uur vertrekken we naar San José. Dar zullen we ongeveer om 12 uur vannacht zijn. Ik zal wel lekker slapen denk ik. Morgen vertrekken we meteen verder naar La Fortuna.

Groetjes
Tonny

• 25 Oktober 2015 - 07:44

Diny:

Goedemorgen, Het is hier nu 7,45 uur maar klaarwakker ivm een uur extra afgelopen nacht.
    Ik hoop dat je goed hebt geslapen naar een lange vermoeide reis. Ja voordat je er bent!!?
    Al met al de reis is begonnen, ga genieten!!.

Bedankt voor je lieve cadeau en kaartje!! Erg lief!!

Nogmaals geniet ervan en tot de volgende mail, knuffel, Diny

• 25 Oktober 2015 - 09:09

Kees :

Hoi Tonny. Nog een hele goeie voortzetting van de reis en geniet van de mooie dingen die je gaat zien.

Groeten
    Kees

• 25 Oktober 2015 - 09:54

Mar:

Wat lekker dat je reis nu eindelijk is begonnen. Geniet van elk moment het hoort er allemaal bij. Heel veel plezier.

• 25 Oktober 2015 - 10:47

Antoinette:

Hoi Tonny,

Geniet van je reis, wij gaan genieten van jou verslagen!!

Gr. Uit Brouwhuis

• 25 Oktober 2015 - 11:13

Ellen:

Hey meisje,
    Wat fijn dat je leuk gezelschap hebt.
    Lekker genieten maar.

• 25 Oktober 2015 - 11:41

Petrie:

De heenreis zit er op en vanaf nu wordt het echt alleen maar genieten en mooie dingen zien. Geniet daar van want je hebt het echt weer verdiend hoor!!
    Leuk dat je toch nog de alleenreizenden hebt ontmoet op Houston, nu hopen op een klik zodat je toch zeker ook wel een gezellig gezelschap hebt.
    tot mails, xxx

• 25 Oktober 2015 - 12:19

Rianne:

Hoi hoi,
    geniet lekker van de vakantie en leuk dat je al snel contact met medereizigers hebt ! Hopen dat de rest van de reis relaxter verloopt dan deze eerste etappe :-)
    Groetjes van Peter en mij xxx

• 26 Oktober 2015 - 14:03

Bep & Sjef:

Hoi Tonny,

Het eerste stukje zit erop, we hopen dat je mooie dingen ziet en dat je met fijne mensen om je heen ons weer mooie verslagen kunt sturen. En gefeliciteerd met de 80 ste verjaardag van je vader. Wij gaan zo meteen feesten en zullen jou daar missen.

Groetjes van ons xx