Bijna op reis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Blijf op de hoogte en volg Tonny

18 Oktober 2015 | Nederland, Helmond

Hallo allemaal,

Het is bijna weer zover: Ik ga op vakantie.

Deze keer is de bestemming Midden Amerika. Ik vertrek 24 oktober a.s. naar Costa Rica, van daaruit reis ik door Nicaragua, El Salvador, Honduras, Belize en Guatamala. De reis ”Trans-Midden-Amerika” duurt 31 dagen. Voor degenen die de reis graag willen bekijken, kunnen dat doen op de site www.sawadee.nl.
Ik hoop regelmatig verslag te kunnen doen van mijn belevenissen. Natuurlijk vind ik het leuk om een reactie van jullie te ontvangen. Ik weet niet hoe het internet is in die landen, dus ik weet ook niet of ik berichten kan plaatsen en hoe vaak. Ik ga het in ieder geval proberen.

Groeten van Tonny

  • 18 Oktober 2015 - 19:57

    René Van Mier:

    Yes,,,,ik ben de eerste die reageert!!!!!
    Tonny een hele mooie reis voor de boeg, geniet ervan,,,heel erg.
    Maar ja,,,,nog vier dagen zul je het met o.a. mij moeten doen....

    Tot morgen

    Groet René

  • 18 Oktober 2015 - 21:59

    Ineke:

    Ha die Tonny,
    Ik wens je een hele fijne reis. Geniet ervan en maak maar weer prachtige foto's.
    Heel veel plezier.
    groetjes Ineke

  • 18 Oktober 2015 - 22:24

    Petrie:

    Hoi Tonny,

    Ook even via deze weg een hele fijne vakantie. De reis ziet er veelbelovend uit.
    Ik kijk al weer uit naar je verslagen en hoop ook zeker dat het gaat lukken met het internet daar.
    Maar in ieder geval kun je de werkdagen nu echt gaan aftellen en naar een prachtige reis uitkijken. Geniet er in ieder geval met volle teugen van.

    liefs,
    Petrie

  • 18 Oktober 2015 - 22:38

    Ellen:

    Hey Tonny,
    Namens ons allemaal, maak er een geweldige reis van, geniet en kom
    veilig weer terug.

  • 19 Oktober 2015 - 09:13

    Mar:

    Hoi, heel veel plezier en geniet van je vakantie. Sterkte met het inpakken.

  • 19 Oktober 2015 - 10:03

    Trudy:

    Hoi Tonny,
    Bijna is het weer zover. Ga lekker genieten. Wij gaan genieten van je reisverslagen. Groet Triudy

  • 19 Oktober 2015 - 14:24

    Bep Van Lierop:

    Hoi Tonny,

    Ome Sjef en ik wensen jou een hele fijne en mooie vakantie toe. Het lijkt ons een prachtige reis en ik kijk weer uit naar de verslagen en de foto,s. Veel plezier.

    Groetjes ome Sjef & tante Bep xx

  • 19 Oktober 2015 - 16:26

    Peter En Rianne:

    Hoi Tonny, wat een heerlijk vooruitzicht! Alvast een goede reis en fijne vakantie! Leuk om je reis weer te kunnen volgen!
    groetjes Peter en Rianne

  • 21 Oktober 2015 - 22:16

    Anke:

    Ha Tonny, wat een vooruitzicht! Veel landen, veel indrukken en veel kilometers voor de boeg. De natuur in Costa Rica is overweldigend mooi (de andere landen heb ik niet bezocht, maar die zullen ook zeker de moeite waard zijn). Geniet van de laatste voorbereidingen en een hele goede reis. Ik ga je hier volgen!

  • 23 Oktober 2015 - 19:32

    Linda :

    Hey Tonny,

    Een hele fijne vakantie en goede reis! Lekker vroeg opstaan morgen en dan gaan met die banaan, haha. Hoop dat je super veel mooie en speciale dingen gaat beleven in Amerika. Weet zeker dat dat gaat lukken met al die landen die je gaat bezoeken. Ik ga je reisverslagen lezen en hoop dat je foto's kan plaatsen, ben benieuwd.

    Xxxxx Linda

  • 23 Oktober 2015 - 23:12

    Ilse:

    I

  • 23 Oktober 2015 - 23:17

    Ilse:

    Hoi Tonny,

    Wat heerlijk,dat jij je vakantie nog tegoed hebt.
    Ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal gaat zien en meemaken.
    Voor morgen een heel goede reis en een heel fijne vakantie.

    Groetjes ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Tonny

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 128350

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2023 - 26 Oktober 2023

Zuid Afrika, Swaziland en Lesotho

12 Oktober 2020 - 31 Oktober 2020

Nederland

02 November 2019 - 01 December 2019

Ethiopië

19 Oktober 2018 - 12 November 2018

Ecuador en Galapagos

11 November 2017 - 03 December 2017

Zuidwest India

07 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Het land van de rijzende zon

24 Oktober 2015 - 23 November 2015

Van Costa Rica naar Guatamala

30 Oktober 2014 - 28 November 2014

Boeddha's en tempels

Landen bezocht: