Hoog en warm - Reisverslag uit Papallacta, Ecuador van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Hoog en warm - Reisverslag uit Papallacta, Ecuador van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Hoog en warm

Blijf op de hoogte en volg Tonny

26 Oktober 2018 | Ecuador, Papallacta

Hola allemaal,

Vanmorgen zijn we even over de indianenmarkt van Otavalo gelopen, leuke spullen, maar allemaal hetzelfde. Halverwege de ochtend zijn we vertrokken richting Papallacta. Onderweg gelucht bij een tankstation en toen verder de hoogte ingegaan. Otavalo ligt op 3100 meter, vanmiddag zijn we gestegen tot 4100 meter. We zijn daar even uitgestapt, maar het was koud en het regende (brrrr). Halverwege de middag waren we in ons hotel in Papallacta. Leuke huisjes rondom warme thermale baden. We zijn eerst met een klein groepje gaan wandelen, maar dat valt toch weer zwaar op 3300 meter... Het was wel een mooie toch langs water en watervalletjes. Toen we weer terug waren, zijn we de heerlijke warme baden ingegaan, dat was echt lekker. Vanavond gegeten en nog even een lekkere irish coffee na genomen.
Morgen vertrekken we naar het Amazonegebied en hebben we weer een aantal dagen geen WiFi, dus weer even radiostilte.
Ik zei al dat we een leuke groep hebben van Nederlanders en Belgen. Een van die Belgen is een oudere versie van de Belgische komiek Philip geubels, zowel qua uiterlijk als door zijn droge humor. Er wordt flink wat afgelachen.

Tot het volgende bericht!

Groetjes tonny

• 26 Oktober 2018 - 02:09

Anny:

Hoi Tonny
    Het lijkt ons een geweldige reis met prachtige foto s
    Fijn dat jullie zo’nl leuke groep hebben
    Geniet er daar van , hier begint nu het koude weer te komen
    Veel plezier

• 26 Oktober 2018 - 04:27

Petrie:

Een gezellige groep is het halve werk voor een geslaagde vakantie. En ook het lachen is erg gezond voor je dus dat wordt echt een geslaagde vakantie. Geniet in de amazone en bedankt voor de waarschuwing van de radio stilte. Xxx

• 26 Oktober 2018 - 04:29

Ilse :

Hoi,

Fijn om van je te horen,zo te lezen heb je het goed naar de zin met een leuke groep mensen.
    Veel plezier en geniet van het Amazonegebied.