Laatste stop in Costa Rica - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Laatste stop in Costa Rica - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Laatste stop in Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Tonny

30 Oktober 2015 | Costa Rica, Liberia

Hola,

We zitten nu in Rincon de la Vieja. Gisterenavond hebben we nog een avondwandeling met een gids gemaakt. We zagen 2 slangen, 3 tarantula's, wankelende takken en wandelende bladeren, hagedissen, salamander, luiaard, opossum, stekelvarken, kingkaju, vleermuizen etc. Daarna lekker gegeten en naar bed. We waren kapot van alle indrukken.

Vanochtend zijn we weer op tijd vetrokken, eerst weer over een hobbel de bobbelweg, daarna weer een stuk over de Pan-Amerikaanse highway. We zijn gestopt aan de voet van de vulkaan Rincon de la Vieja. Daar hebben we weer een wandeling gemaakt om wat borrelende modderpoelen, stinkende en rokende meertjes te bekijken. Daarna naar het hotel. Daar hebben we een heerlijk zwembad, een bar en een gezellig huisje. Morgen gaan we de grens met Nicaragua over.

Groetjes Tonny

P.s. Ik heb een heel leuke kamergenote uit Hengeloooo

  • 30 Oktober 2015 - 09:09

    Kees:

    Stoere foto's Tonny. Ik kan me nog herinneren dat je met ons op de Dom in Utrecht bent geweest. Was toen een hele overwinning, maar peanuts bij wat je nu hebt gedaan. Leuk dat je zo veel beesten ziet. Ik ben benieuwd hoe een wankele tak eruit ziet :-). Ik heb nooit zo veel geluk met beesten spotten. Die duiken gelijk onder als ik in de buurt ben. Hoe zou dat toch komen....
    Van wat ik zo lees heb je een gezonde afwisseling tussen veel zien, veel doen en lekker relaxen aan het zwembad met een lekker drankje. Alvast heel veel plezier in Nicaragua.
    Groeten,
    Kees

  • 30 Oktober 2015 - 11:44

    Mar:

    Wat fijn dat je een leuke kamergenoot hebt en dat de groep leuk is. Volgens mij heb je een vakantie nodig om bij te komen van alle indrukken die je nu opdoet. Heel veel plezier en geniet vooral!!
    liefs

  • 30 Oktober 2015 - 13:18

    Ilse:

    Hoi Tonny,

    Je hebt echt al veel dieren gespot.ik heb alleen even opgezocht wat een kingkaju is,Jeroen lachte mij helemaal uit dat ik niet wist wat dat was(zeker weten dat hij het ook niet wist haha).John heeft vannacht Linda weggebracht naar het vliegveld,ze is dus nu onderweg naar Chicago om ruim een week daar te genieten met Rick.

    Ik wens je veel plezier in Nicaragua en ik zie weer uit naar je volgende verhaaltje.
    Groetjes ilse

  • 30 Oktober 2015 - 22:42

    Petrie:

    Haha, al die beesten hoeft voor mij niet hoor. Ik vond de tjitjak en boomkikker in Indonesië al heel wat. Ben wel heel nieuwsgierig naar de vlinders natuurlijk. De foto's van de papegaaien zijn leuk hoor, gaaf dat ze daar zo in het wild zitten he.
    Heel fijn te lezen dat je een leuke kamergenoot hebt, wordt dus weer een reisje naar Hengelo als je terug bent....
    Ik duik mijn bedje nu maar snel in, morgen de eerste echte schooldag voor me.
    xxx en geniet verder in Nicaragua

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Liberia

Tonny

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 128573

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2023 - 26 Oktober 2023

Zuid Afrika, Swaziland en Lesotho

12 Oktober 2020 - 31 Oktober 2020

Nederland

02 November 2019 - 01 December 2019

Ethiopië

19 Oktober 2018 - 12 November 2018

Ecuador en Galapagos

11 November 2017 - 03 December 2017

Zuidwest India

07 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Het land van de rijzende zon

24 Oktober 2015 - 23 November 2015

Van Costa Rica naar Guatamala

30 Oktober 2014 - 28 November 2014

Boeddha's en tempels

Landen bezocht: