Mooie uitzichten en een lange terugreis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Mooie uitzichten en een lange terugreis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Mooie uitzichten en een lange terugreis

Door: Tonny

Blijf op de hoogte en volg Tonny

26 Oktober 2023 | Nederland, Helmond

Dinsdag zijn we weer vertrokken vanuit het Krugerpark. We reden over de panoramaroute. We stopten bij allerlei prachtige uitzichtpunten, watervallen etc. Het was prachtig en alweer zeer mooi weer, maar ook erg warm. Aan het eind van de middag kwamen we bij onze lodge in een Prive game reserve, we zagen weer struisvogels en impala’s. We hebben de zonsondergang bewonderd en weer lekker gegeten. Deze keer was het eland. Ook weer lekker…

gisteren de tas ingepakt voor de terugreis. We zijn weer verder gereisd via de Panoramaroute. Voor lunch hebben we met z’n allen gegeten en goed afscheid genomen van onze chauffeur en reisbegeleider. Dat was gezellig, maar ook jammer om afscheid te nemen. Na de lunch reden we door naar Johannesburg, naar het vliegveld. Daar hebben we nog samen gegeten en zijn nog wat rond gaan lopen, we vertrokken om ongeveer kwart over 11 gisterenavond. We kregen rond middernacht nog een hele maaltijd aan boord (?). Daarna probeerden we te slapen. Helaas ging dat niet echt goed.

vanmorgen zijn we ongeveer 11:40 geland, na eerst wat rondcirkelen vanwege de mist. Gelukkig was mijn tas ook weer meegekomen! Van iedereen afscheid genomen en toen met de trein naar huis. Ik was om half 2 weer in Helmond.

het was weer een prachtige en gezellige reis.

groetjes

tonny

• 26 Oktober 2023 - 20:32

Antoinette:

Nou dat was weer een mooie reis Tonny, mooie foto’s ook weer.

Fijn dat je weer veilig thuis bent.