Wildlife zonder wild - Reisverslag uit Kherlī, India van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Wildlife zonder wild - Reisverslag uit Kherlī, India van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Wildlife zonder wild

Blijf op de hoogte en volg Tonny

15 November 2017 | India, Kherlī

Namaste,

Gisteren hebben we bijna de hele dag in de Bus gezeten. We zijn gestopt voor koffie/toilet, lunch/toilet en voor het bezoeken van een theeffabriek. Dat was wel weer leuk, zeker omdat er volop gewerkt werd.
Daarna zijn we doorgeven naar periyar national park. Hier is het iets frisser s' avonds.

Vanmorgen zijn we in 2 groepjes gaan wandelen met een gids door het wildpark. Het was een mooie wandeling, soms even pittig bergop. Het is erg mooi, maar uitgezonderd van tijgervel, olifantenpoep, reuzeneekhoorns en herten hebben we niet veel gezien van het Wildlife.

Vanmiddag zijn we naar een kruidentuin gegaan en kregen daar heel veel uitleg over kruiden en hoe het allemaal groeit, erg leuk. Er stonden ook veel mooie bloemen.

Morgen vertrekken we naar allebei, waar we de boten opstappen voor een tocht over de backwaters. Overmorgen reizen we verder naar cochin.

De WiFi is erg onstabiel hier, dus foto's en de kaart gaat niet lukken.

Groetjes
Tonny

• 15 November 2017 - 14:34

Peter En Rianne:

Je kunt altijd nog naar Blijdorp als je weer thuis bent :). Verder klinkt het allemaal natuurlijk Super!!!

• 15 November 2017 - 15:20

Els:

Het wildlife in India is ook niet meer wat het geweest is.... Toen onze groep een junglewandeling maakte, hebben ze óók geen wild gezien!

• 15 November 2017 - 18:06

Anke:

Ben benieuwd hoe allebei bevalt

• 16 November 2017 - 08:31

Petrie:

Toch gelukt met de foto's zo te zien. Ziet er goed uit hoor. Wel lang in de bus gezeten dus vandaag maar gelukkig nog mooie dingen gezien. Op naar het volgende....