De heenreis - Reisverslag uit Fukuoka, Japan van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Fukuoka, Japan van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

De heenreis

Blijf op de hoogte en volg Tonny

08 Oktober 2016 | Japan, Fukuoka

Hallo allemaal,

Ik zit nu in het natte en warme Fukuoka.

Ik ben donderdagavond al naar Schiphol vertrokken en heb gelogeerd bij het Ibis-budget. Dus ik kon vrijdagochtend op het gemakkie ontbijten en met de shuttlebus naar Schiphol. Dat was weer een relaxt begin van de vakantie.

Om 13.10 uur zouden we vliegen naar Hongkong, maar dat werd een half uurtje later. Aan boord een film en wat series gekeken en geprobeerd te slapen. Om half 7 vrijdagmorgen waten we in Hongkong. Daar moesten we wachten tot kwart voor 12 voor we vertrokken naar Fukuoka. Op die vlucht heb ik wat gegeten en verder alleen maar geslapen.

Om kwart voor 4 's middags landden we op Fukuoka. Daar ging alles voorspoedig. We zijn toen met z'n 18 eerst met de shuttlebus naar het metrostation gegaan en toen met de metro naar het centrum, nog even een stukje lopen en we waren er. Het is hoer zo benauwd da het water van mijn lijf gutste. Op de kamer lekker gedoucht en de wc getest : verwarmde bril (daar zat ik nu niet op de wachten, ik had het al zo warm) en een douche voor de voorkant en een douche voor de achterkant. De wc is helemaal af te stellen met een afstandsbediening......

Vanavond zijn we met een deel van de groep bij wat straat eettentjes gaat eten: ik had een heerlijke ramen (zo heet de goed gevulde noedelsoep hier), gegrilde kip en een biertje erbij. Lekker hoor!

Ik ga nu op tijd naar bes, morgen is het weer vroeg dag en ik ben nu kapot! Het is hier trouwens 7 uur laterdan bij jullie.

O ja, we hoorden dat de vulkaan Aso, waar we deze vakantie nog op zouden gaan, vannacht is uitgebarsten, dus dat uitje gaat misschien niet door.

Groetjes
Tonny


  • 08 Oktober 2016 - 15:07

    Ellen:

    Nou in ieder geval weer goed aangekomen.
    Zo'n wc wil ik ook wel.
    lekker uitrusten en dan weer verder.

  • 08 Oktober 2016 - 15:24

    Ilse:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en een relaxte reis hebt gehad.
    Hahaha een wc met een afstandsbediening,dat heb ik nog nooit gezien.
    Zou iets voor John zijn,die wil altijd alles met een afstandsbediening.
    Linda heeft het super fijn in Lissabon,lekker weer en ze hebben al veel gezien,vandaag hebben ze een auto gehuurd.
    Tot het volgende berichtje maar weer en lekker genieten hè!
    Groetjes Ilse

  • 08 Oktober 2016 - 16:08

    Antoinette:

    Fijn dat alles goed is verlopen, geniet van je reis en niet de hele tijd op die wc blijven hangen hihi..

  • 08 Oktober 2016 - 17:22

    René:

    Nu kan de reis pas echt beginnen! Geniet en denk vooral niet aan ons,,,enne maak mooie indrukken en ook mooie foto's.
    Groet van collega René en vrouw.

  • 08 Oktober 2016 - 18:01

    Petrie:

    Ha,
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Die wc laat maar lekker daar he, die hoef ik ook niet. Haha
    Zou wel jammer zijn als je niet naar de vulkaan kunt maar veiligheid boven alles he!!
    Hoe is de eerste indruk van de groep?

  • 09 Oktober 2016 - 00:40

    Linda :

    Haha het moet niet gekker worden daar in Japan, elektrische wc.. Heel fijn dat de reis goed is verlopen! Heel veel plezier en de groetjes uit het hele mooie zonnige Lissabon!

  • 09 Oktober 2016 - 11:10

    Trudy:

    Fijn dat je een rustige reis hebt gehad. Altijd weer fijn om weer voetjes op de grond te hebben. Nu lekker genieten.

  • 13 Oktober 2016 - 21:47

    Monique Wijsman:

    Hoi Tonny,

    Ik loop een beetje achter door drukte. Ik ga je volgen hoor. Veel plezier en geniet ervan!!

    Dat wc-verhaal is hilarisch!!

    Groetjes,
    Monique xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Fukuoka

Het land van de rijzende zon

Reis langs de hoogtepunten van Japan.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2016

Tokyo en terugreis

25 Oktober 2016

Tokyo 2

25 Oktober 2016

Tokyo

23 Oktober 2016

Kyoto en Nara

21 Oktober 2016

Kyoto
Tonny

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 128162

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2023 - 26 Oktober 2023

Zuid Afrika, Swaziland en Lesotho

12 Oktober 2020 - 31 Oktober 2020

Nederland

02 November 2019 - 01 December 2019

Ethiopië

19 Oktober 2018 - 12 November 2018

Ecuador en Galapagos

11 November 2017 - 03 December 2017

Zuidwest India

07 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Het land van de rijzende zon

24 Oktober 2015 - 23 November 2015

Van Costa Rica naar Guatamala

30 Oktober 2014 - 28 November 2014

Boeddha's en tempels

Landen bezocht: