Antigua - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Antigua - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Antigua

Blijf op de hoogte en volg Tonny

21 November 2015 | Antigua, Antigua

Hola,

Vanmorgen zijn we met de chickenbus naar een ander plaatsje gegaan. Een chickenbus is een oude Amerikaanse schoolbus die in midden Amerika omgebouwd worden met allerlei kleurtjes, glitters en chroom en dienen als openbaar vervoer busen. Erg kleurrijk zijn ze. Verder zijn we bij een chickenbus werkplaats geweest, een grafkistenwerkplaats, een medisch centrum voor kinderen. Hier werkte een team vrijwilligers van Nederlandse artsen. Het was erg leuk.
Vanmiddag lekker wat rondgestruind door Antigua, wat kerken bekeken en door de leuke straatjes gelopen.

Morgen is onze laatste dag en dan gaan we het nog rustig aan doen in Antigua.

Groetjes
Tonny

• 21 November 2015 - 08:57

Ilse:

Hoi Tonny,

Het zit er weer bijna op voor jou,het was weer leuk om bijna elke dag een verhaaltje van je te krijgen,zodat we een beetje van je reis mee konden genieten.Nog een dagje Antigua en dan weer richting het vliegveld.Ik wens je een goede reis terug naar Nederland en tot in Helmond.Tot snel!

Groetjes Ilse

• 21 November 2015 - 11:25

Petrie:

Ola Tonny,

Ik heb weer genoten van je verslagen en foto's. Geniet nog even van je laatste dag daar. Helaas komt aan het leuke weer een einde en is het tijd om naar ons kikkerlandje terug te reizen.
    Een hele goede reis en tot snel weer.

liefs,
    Petrie

• 21 November 2015 - 14:01

Levensgenieters :

Hola Tonny,
    Hier dan een berichtje uit Goes, het is hier echt slecht weer (alvast ter voorbereiding voor je thuiskomst) Sinterklaas komt op veel plaatsen aan vandaag als hij niet van de boot waait ☺. Wij zijn net terug van een weekje Porto, daar was het lekker weer dus valt het ons ook tegen om weer terug te zijn. Omdat wij het altijd fijn vonden om op de hoogte gehouden te worden al we op vakantie waren ( en niemand dat deed) als er een beroemdheid dood ging... hierbij dan het nieuws ; Armand is overleden. Nou ga nog lekker genieten van de laatste dag neem nog een cocktail ( of 2) en goede terug reis alvast !
    Peter en Rianne

• 21 November 2015 - 14:16

Annemiek:

Ha Tonny, relax nog even voor de terugreis begint. En inderdaad echt herfst in Nederland.....Goede terugreis en tot gauw, Annemiek

• 21 November 2015 - 15:41

Sjef & Bep:

Hoi Tonny,

Doe morgen nog maar even relaxen en laat de revue maar passeren met al het moois wat je hebt gezien en alle inspanningen die je geleverd hebt.
    We wensen je een goede terugreis toe en hopen je spoedig nog eens te zien zodat we lekker mosselen kunnen eten.

• 21 November 2015 - 19:06

F. En T. Van Stiphout:

hoi Tonny

we zijn zeer benieuwd naar je foto's en blij dat je genoten hebt,
    maar ook dat je weer bijna thuis komt.
    goede terugreis en groeten.
    pap en mam.