Panajachel - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Panajachel - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Panajachel

Blijf op de hoogte en volg Tonny

19 November 2015 | Guatemala, Panajachel

Hola,

Vanmorgen zijn we om 4 uur (!) opgestaan en met de bus naar het vliegveld van Flores gereden. Daar werd de bagage gecontroleerd en wijzelf. We vlogen in 3 kwartier in een SAP 340 vliegtuigje naar Guatamala stad. Daar stapten we weer in een bus en reden naar Panajachel. Een plaatsje aan het meer van Atitlan.

Ik was hier 17 jaar geleden ook en het was een klein slaperig plaatsje aan het meer. Nu is het een bruisend stadje met allerlei kraampjes met indianenspullen.
We zijn met z'n tweeën over de markt gelopen en hebben wat leuke dingetjes gekocht. Verder koffie gedronken en met 2 anderen gezellig gegeten aan het meer.
Morgen gaan we via de indianen markt van Chichicastenango naar Antigua, onze laatste stop van deze vakantie.

Morgen maak ik weer wat foto's en hopelijk is het internet dan goed genoeg om deze te plaatsen.

Groetjes
Tonny

P.s. Het aantal muggenbulten die ik had is verdriedubbeld in tikal en het jeukt als een gek!

• 19 November 2015 - 13:08

Trudy:

Hoi Tonny

Wat zal jij een spierpijn hebben van al dit klimmen en lopen.
    Leuk dat jij het verschil van dit stadje kent en dat het van slapend naar bruisend is gegaan.
    Hopelijk heb je leuke indianenspulletjes gekocht om mee te nemen naar de indianenmarkt.

Groet Trudy

• 19 November 2015 - 20:47

René:

Wij zijn daar ook geweest,,,,maar daar mag je nog geen schaap fotograferen zonder dat je daar onbeschadigd er uit komt,,,dus denk ik weinig foto's deze keer, maar het was wel een bijzondere plaats met veel vuurwerk en kaarsen in de kerk.

Groet uw zwoeger in het dagelijkse leven,,,,en tot volgende week ;-)

René