Bootje varen - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Bootje varen - Reisverslag uit Río Dulce, Guatemala van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Bootje varen

Blijf op de hoogte en volg Tonny

13 November 2015 | Guatemala, Río Dulce

Hola,

Vannacht viel de stroom weer uit, dus ook de airco, we zweetten zowat de tent uit!
We zijn vanmorgen met bootjes de Rio Dulce afgevaren. Mooie jungle, bloemen, watervogels etc. We stopten in het plaatsje Livinston. Een mengelmoes van zwarte mensen en Indianen wonen hier. We hebben op het gemak rondgelopen (kan niet anders met die hitte). Op de teugweg hebben we ergens geluncht. Ik nam de plaatselijke specialiteit : een vissoep, heeeerlijk! Verder vanmiddag wat gerelaxt, want morgen hebben we weer een lange reisdag naar Belize.

Groetjes
Tonny

• 13 November 2015 - 07:56

Diny:

Mooie reis, al is het soms afzien ivm de hitte!?
    Veel plezier in Belize!! Ik vond het prachtig!!
    Met vr. gr. Diny

• 13 November 2015 - 14:55

F. En T. Van Stiphout:

hoi Tonny
    we genieten van jouw verslagen en worden aangestoken door al dat eten en
    drinken en daarom gaan wij vanavond mosselen eten,althans je vader en ik iets anders.

groeten pap en mam.

• 15 November 2015 - 14:47

Rene Van Mier:

Hai Tonny

Mooie rivier en een bijzonder plaatsje Livinston. Zaten de inwoners ook muziek te maken toen jij daar was. Toen wij er waren wel.

Groet René