Maya ruïnes - Reisverslag uit Copán, Honduras van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Maya ruïnes - Reisverslag uit Copán, Honduras van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Maya ruïnes

Blijf op de hoogte en volg Tonny

10 November 2015 | Honduras, Copán

Hola,

Vanmorgen zijn we al vroeg naar de Maya-ruïnes gelopen. Daar ontmoetten we een gids, die ons in 2,5 uur door de ruïnes heeft geleid. Er waren bijna geen toeristen, dus we hebben mooie foto's kunnen maken. Helaas kregen we wel te maken met enkele tropische regenbuien...
We hebben alles gezien en beklommen en ook de 32 ara's die daar in het wild uitgezet zijn, wat een lawaaipapegaaien! daarna zijn we weer terug naar het stadje gelopen. Daar geluncht en wat door de straatjes gelopen en foto's gemaakt. Het is nu kwart over 4 in de middag en we zitten wat te lezen met een biertje in een leuk backpackerscafe.
Morgen gaan we naar Guatamala (eerste keer).

Groetjes
Tonny

• 11 November 2015 - 10:39

Pieter En Anny:

Hoi Tonny
    Leuk de berichtjes die je stuurt. ,het is net of wij de reis zelf ook maken .
    Wij wensen je nog veel plezier en geniet er nog van

• 11 November 2015 - 12:41

Ilse:

Hoi Tonny,

Hier alles goed,Linda is maandag weer terug gekomen uit Chicago en heeft het heel fijn gehad daar.Nu nog 6 weken en dan zit de stage van Rick er daar weer op.
    De Maya ruines zullen wel heel mooi zijn geweest,ben benieuwd naar je foto's,wel jammer dat het begon te regenen.En wat een herrie zal dat zijn geweest tussen die papagaaien.Veel plezier in Guatemala en geniet nog verder van je vakantie.

Groetjes Ilse

• 11 November 2015 - 15:40

Mar:

Hoi, war goed te ,lezen dat je het zo lekker hebt. Ga je morgen naar Tikal? Ik heb colleges gevolgd over het einde der tijden volgens de maya-kalender en toen veel over Tikal gehoord. Veel plezier verder je reis.
    Liefs.

• 11 November 2015 - 18:29

Monique:

Leuk allemaal hoor Tonny....

Veel plezier nog, groetjes Monique

• 11 November 2015 - 20:30

René:

Ja, de Maya's hebben mooie dingen nagelaten. Ook wij hebben veel van dat spul gezien.
    Maar wat die lawaaipapegaaien betreft,,,,gij kunt er ook wat van hoor. Ik zit zowat naast je op het werk,,,,,smerig woord nu!!!! Geniet van alles en vergeet de stress.

Groet René en uiteraard ook van Liesbeth die nu aan het zingen is bij haar smartlappenkoor.

• 11 November 2015 - 21:47

Levensgenieters :

Hoi hoi, eindelijk weer eens een berichtje van ons, we lezen elke avond je berichtjes en ik (Rianne) neem me dan steeds voor de volgende dag even te reageren. .. en dan is het weer druk druk druk. Nu dan thuis op de bank op t gemak een bericht. De reis ziet er afwisselend uit jullie zien veel en we zijn benieuwd naar de foto's. Bevalt je nieuwe fototoestel? Ik hoop het. Verder natuurlijk nieuwsgierig naar het eten, de mensen, de groep en ga maar door. Wij moeten nog 1 dag werken en gaan dan een week naar Porto, heerlijk ! Nou geniet nog lekker van de vakantie en wij lezen graag verder mee. Oh ja het weer is hier nog steeds redelijk... gisteren kwam ik iemand tegen op teenslippers... dat was wel overdreven hoor. Van het weekend geven ze wel kouder af.. nou dit was het weer
    groetjes van Peter en Rianne