Maya's - Reisverslag uit Suchitoto, El Salvador van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Maya's - Reisverslag uit Suchitoto, El Salvador van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Maya's

Blijf op de hoogte en volg Tonny

08 November 2015 | El Salvador, Suchitoto

Hola,

Hier in El Salvador zijn we ook in mayagebied. Er zijn niet van die grote tempels en paleizen maar wel gevonden nederzettingen. Vanmorgen zijn we met een groepje naar zo'n oude nederzetting geweest. Dat was weer erg interessant, ook het museum wat erbij was.
Hierna zijn we in ons dorp gaan lunchen, hebben de kerk bekeken en wat leuke straatjes. Er is ook kermis in het dorp, het reuzenrad draait op een oude automotor met versnellingsbak, dus het gaat af en toe loeihard, onverantwoord....
Nu relaxen we aan het zwembad met een cocktail erbij. Morgen gaan we naar Honduras.

Groetjes
Tonny

• 08 November 2015 - 23:59

Antoinette:

Hoi Tonny,

Klinkt mooi en spannend allemaal, ik zou maar niet in het reuzenrad gaan haha..alleen kijken kan ook leuk zijn.

Geniet ervan

• 09 November 2015 - 11:06

Ineke:

Hola,
    Je ziet wel allemaal heel verschillende dingen daar in Midden-Amerika. Heel afwisselend.
    Trouwens geen last meer van je hielspoor want zo te lezen zitten er nogal wat wandelingen in.
    Volgens mij heb je over het algemeen een leuke groep en ook een goede kamergenoot getroffen.
    Je hebt al zoveel gezien en dan ben je nog maar net op weg.
    Geniet maar van alle mooie dingen en de vele indrukken die je op doet.
    Groetjes Ineke

• 14 November 2015 - 15:04

Lore:

Hoi Tonny,

ik merk dat je aan het reizen bent doorheen El Salvador. Ik zou dit volgend jaar ook heel graag willen doen! Maar ik heb zoveel vragen, het is namelijk mijn land van herkomst.
    Ik hoop dat je mijn berichtje leest en wil ik je graag vragen of je mij wil contacteren op mijn emailadres: lvdv_0203@hotmail.com

Ik ben op zoek naar mensen die mij kunnen helpen.
    Alvast bedankt en geniet er van :)