Rondje eiland - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Rondje eiland - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Rondje eiland

Blijf op de hoogte en volg Tonny

01 November 2015 | Nicaragua, Granada

Hola,

Vandaag een relaxte dag gehad. We zijn met achten met een busje en gids een Tour over het eiland gaan maken. Eerst hebben we 2 uur gewandeld rond een lagune. Daarna zijn we in een stadje enkele pre-Colombiaanse beelden gaan bekijken. Toen doorgereden naar de slapende vulkaan (dit eiland heeft 2 vulkanen, een actieve en een slapende). Daar hebben we pre-Columbiaanse rotsblokken gezien met allerlei figuren erin gekerfd. We hebben daar ook wat gedronken.
We zijn toen naar de andere kant van het eiland gereden om te lunchen, heerlijke gegrilde vis gegeten uit het meer. Het leek wel of we aan het strand waren, zo groot is dit meer. We waren weer op tijd terug bij het hotel en zijn met een paar gaan zwemmen in het meer, heerlijk warm water.
Met een cocktail erbij genoten van de zonsondergang. Morgen gaan we weer verder. Helaas ook vandaag geen foto.

Groetjes van
Tonny

• 01 November 2015 - 10:12

Antoinette:

Hoi Tonny,

Zo'n relaxte dag is ook wel eens fijn na al die avonturen, van de afgelopen week.
    Geniet er maar lekker van, dat doen we hier ook met je reisverslag.

Gr. Antoinette

• 01 November 2015 - 13:15

Pleun:

Dag Tonny,

Wat ontzettend leuk om al jouw verhelen te lezen. En wij maar werken hier ;) hahah nee hoor grapje.
    Ik zou zeggen, geniet er nog lekker van, maar dat doe je volgens mij wel. Voor je het weet is het alweer voorbij.

De foto's zullen we binnenkort wel zien. Ben heel benieuwd.

Groetjes Pleun

• 01 November 2015 - 18:18

DdPieter En Anny:

Hoi Tonny
    Wij hebben nog niet kunnen reageren omdat ons upc mail is verwijderd met de verhuizing
    Van Gusta hebben wij je mails gekregen en wij genieten van de verslagen
    Geniet van de reis en wij lezen met veel pleziertje reisverslagen
    Gr Pieter en Anny

• 01 November 2015 - 21:12

Petrie:

Zo te lezen verloopt alles goed op een " korte" wachttijd na. Lekker doorgaan zo en regelmatig genieten van een cocktail he....
    Wij hebben hier vandaag een supermooie dag gehad dus zijn gezellig gaan lunchen bij de Brabantse hoeve en zijn dus echt buiten in het zonnetje gaan zitten. Was heerlijk en even relaxt na de zware eerste schooldag van gisteren.
    groetjes,
    Petrie