Allemaal beestjes - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu Allemaal beestjes - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Tonny Stiphout - WaarBenJij.nu

Allemaal beestjes

Blijf op de hoogte en volg Tonny

26 Oktober 2015 | Costa Rica, Fortuna

Hallo allemaal,

Na een enorme tropische regenbui gisterenavond en een goede nacht zijn we weer aan een nieuwe dag begonnen.
Vandaag zijn we naar de grens van Nicaragua gereden om daar op de boot te stappen voor een tocht door de Cano Negro. Dit is een prachtig natuurgebied met heel veel beestjes. We zagen iguana's, kaaimannen, allerlei vogels, diverse soorten apen, een luiaard, vleermuizen en allerlei hagedissen. Ik heb dus veel foto's gemaakt. Het was wel een relaxt dagje.
Nu gaan we naar het zwembad, even afkoelen en daarna met een drankje op onze veranda.
Morgen gaan we weer verder naar Monteverde, een nevelwoud.

Groetjes van
Tonny

• 27 Oktober 2015 - 10:27

Gert:

Wow, dat klinkt allemaal fantastisch mooi. Gelukkig bedoel je met "beestjes" grotere exemplaren, niet van die echt kleine (-;
    Mooie reis gewenst verder!
    Gert.

• 27 Oktober 2015 - 11:06

Linda :

Cool al die beesten! Klinkt als een super leuk begin van de reis.
    Lekker plonzen nu!!

Groetjes Linda

• 27 Oktober 2015 - 12:03

Mar:

Sluit me bij Gert aan. Gelukkig " grote" beestjes. Nogmaals geniet!

• 27 Oktober 2015 - 18:10

John:

Klinkt goed allemaal. Have fun. Gr John

• 27 Oktober 2015 - 20:58

René:

Mooi, hoe warm is het daar en de luchtvochtigheid?
    Nevelwoud,,,, in ons dierentuintje in Volkel zitten een paar nevelpanters, maar die laten zich erg moeilijk zien. Acht geweest en alleen een staart gezien. Dus hou je ogen goed open.

Groet René

• 27 Oktober 2015 - 22:59

Petrie:

Jullie zijn al weer goed op dreef gelukkig en als het ene niet kan en je krijgt er dan iets anders moois voor terug is dat dan maar even zo he...Die beestjes hoeven voor mij eigenlijk niet hoor, hahaha
    Internet gaat dus ook goed merk ik want ik lag meteen een bericht achter al, kei fijn dat ik al het een en ander heb kunnen lezen.
    Is het een leuke groep?

• 27 Oktober 2015 - 23:00

Annemiek:

Klinkt goed zo op een boot de beesten aanschouwen!
    Geniet ervan. Miek